الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عريس بس ناصح شوية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
marmar
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 56
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: عريس بس ناصح شوية   الأحد يوليو 27, 2008 5:42 pm

في الصباحية قام العريس قبل العروسه ودخل إلى المطبخ

وحضر ما لذ وطاب من الطعام

مستخدما أفخر الأواني وأغلاها ثم ذهب وصحى زوجته

ولم يسمح لها بمغادرة السرير لتذهب إلى المطبخ وتتناول الفطور

بل أحضر لها الفطور إلى السرير وبعد أن تناولت الفطور

لم يسمح لها بمغادرة السرير لتذهب إلى الحمام لتغسل يديها

بل أحضر لها الماء والصابون إلى السرير

ثم قال لها ما رأيك حبيبتي أن نشرب فنجان قهوة في غرفة الجلوس

فوافقت وبالطبع لم يسمح لها بأن تحضر القهوة

بل حضرها بنفسه ثم جلس يغازلها

فقال لها : ما رأيك حبيبتي هل أعجبك هذا البرنامج فأجابت ؟

فقالت : طبعا هذه هي الحياة الزوجية ولا بلاش

فقال لها : حسنا بما انها اعجبتك فعليك كل يوم ان تطبقي كل ما رايته

وصباحية مباركة يا عروووسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BASHAR
Admin
avatar

ذكر عدد الرسائل : 168
العمر : 39
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عريس بس ناصح شوية   الأربعاء سبتمبر 03, 2008 12:25 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
M@roo
Admin
avatar

عدد الرسائل : 230
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عريس بس ناصح شوية   السبت سبتمبر 06, 2008 11:12 pm

لا زوج مثالي بجد
ونعم الازواج
هههههههههههههههههه
يالهوي يااني
ماروووو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 370
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عريس بس ناصح شوية   الخميس أكتوبر 02, 2008 4:40 pm

يا مرمر مش عايزين نروج الفكر ده بين الناس
ومش عايزين كمان ناخد البنات على الراحة كده
اسوة بالمثل اللى بيقول اكسر للبنت ضلع يطلع لها 44
يعنى انا مش متاكد اوى 44 ولا 45 هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hillana
Admin
avatar

عدد الرسائل : 161
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 19/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عريس بس ناصح شوية   الخميس أكتوبر 02, 2008 6:24 pm

طبعا يامرمر حلوه جدا النكته دي
ربنا يباركك

بس بالموضوع ده شمتي فينا الاعداء

_________________
"المحبة مش كلمة حلوة وشوية دموع..المحبة مش شجرة من غير فروع .. المحبة مبدأ وعن المبدأ مفيش رجوع..المحبة لما تجسدت صارت يسوع"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
marmar
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 56
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عريس بس ناصح شوية   الإثنين أبريل 20, 2009 3:02 pm

شكرا على مروركم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عريس بس ناصح شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ابن الملك :: الفئة الرابعه :: مملكة النكت والطرائف والكراكتير-
انتقل الى: